Reklamları En Çok Akılda Kalan Marka ‘Ağaoğlu’

trabzon-satilik-daire

trabzon-satilik-daire

8-12 Kasım tarihleri arasında DORinsight tarafından online olarak yapılan “Konut Reklamları Beğeni Araştırması” sonuçlarına göre katılımcıların yüzde 20’si Ağaoğlu Bakırköy 46 projesini hatırladığını belirtti..

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından, 8-12 Kasım 2013 tarihleri arasında  İstanbul, Ankara, İzmir’de yaşayan A B C1 C2 sosyo-ekonomik statüye sahip, yüzde 50’si kadın, yüzde 50’si erkek olmak üzere 18-55 yaş arası toplam 494 kişinin katılımıyla “Konut Reklamları Beğeni Araştırması” gerçekleştirildi.
 
Araştırma sonuçlarına göre; katılımcılara son dönemde reklamını gördükleri ilk 3 konut markası sorulduğunda görüşülen her 10 kişiden yaklaşık 8’i “Ağaoğlu” cevabını verirken bunu yüzde 17 ile Sinpaş GYO, yüzde 16 ile TOKİ takip etti.
Katılımcılara en son gördükleri reklamı anlatmaları istendiğinde, katılımcıların yüzde 20’si Ağaoğlu’nun Bakırköy 46 projesini hatırladığını, yüzde 2’si ise Cem Ceminay’ın yer aldığı Batışehir reklamları hatırladığını belirtti.
Trabzon Daire ve Emlak sektörü ile ilgili tüm haberler.
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: